poniedziałek, 5 czerwca 2023

Sam akt stworzenia

Duszka przyleciała znów do mnie.
Duszka DRZEWIRA, Pełna Pasji Opiekunka Drzewa Miłosnego Życia Ukochania.
Faktycznie pełna pasji, jak i pełna czerwieni.

Miałam ją pokazać jutro, ale się zniecierpliwiła.
Nie lubi czekać.

40cm x 30cm


















Chodzi o sam akt tworzenia, a niekoniecznie ukończony produkt.
Tworzenie to jin na jang naszej konsumpcji. To brama do piękna, przez którą wszyscy chcemy przejść. 
Tworzenie to mój sposób na powiedzenia światu, że go kocham.

Kevin Hearne
"Kronika wykrakanej śmierci"



Niektóre Duszki znalazły swoje nowe domy, a nowe przyleciały. Ruch w eterze się przejawia ;))
Buziaki:**

3 komentarze:

  1. To będzie chyba moja ulubiona duszka, baardzo mi się podoba :). I cytat świetny! Miłego dnia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu <3 Na Ciebie zawsze można liczyć, moja prawie jedyna komentatorko ;))) Zaznaczam "prawie", jak coś. Ściskam cieplutko!

      Usuń