sobota, 15 czerwca 2024

Z nikąd przybyłaś i do nikąd zmierzasz...

Ekhm..ekhm...
Piękną sesją w zbożu się chwalę.
Sesją autorstwa Marcina Parzybuta, który jak już wcześniej wspominałam robi piękne zdjęcia faunie i florze. No i ja się gdzieś tam pomiędzy zaplątałam w polu ;)))))
Jest to część pierwsza, bo zdjęć jest oszałamiająca ilość, dostałam pierwszą część, a i tak musiałam dokonać brutalnego wyboru.
Na potrzeby bloga z około 160 zdjęć wybrałam 25.
Uwielbiam wcielać się w boginie, królowe i rusałki, czy gdzie tam mnie wyobraźnia poniesie.
Dziką radość to we mnie wyzwala.
Ślę więc tą moją dziką radość w świat!
Niech się świat uśmiecha!
Dziękuję Marcinie :)















































































Życie jest wiecznym Tak,
nie - stwarza umysł, by zaprzeczyć sobie.
Powiedz Tak bezceremonialnie Teraz,
w objęciach wieczności ufaj ślepo,
kochaj wszystko, tańcz w wietrze zmian.
Nie śpieszysz się donikąd,
z nikąd przybyłaś i do nikąd zmierzasz.
Śmiej się z tego co zaprzecza i drży przeczuwając swój koniec.
Bez początku i bez końca, grając spektakl życia,
JESTEŚmy bezprzyczynowo Piękni.
Powiedz Tak, niech świat zmiecie łzy,
kiedy wiem Kim Jestem - JESTEM
nie tym, a jednak wszystkim...

Nulina
Przebudzeni do Miłości



Właśnie dostałam drugą turę zdjęć, ale to już jutro, albo za kilka dni pokażę.
Dużo uśmiechu życzę:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz