czwartek, 12 listopada 2020

Chwycić "nie wiem" za rękę

Ostatnią mandalę z cyklu tekturkowego przedstawiam.

40cm x 40cm










 


Non-stop-klatka
Wszystko, czego mamy się dowiedzieć odkrywa się samoistnie.
Wiedzenie jest przereklamowane.
Wiedzenie to wymykanie się czuciu, od-czuwaniu.
Chodzi o to, żeby popatrzeć ufnie w oczy “Nie wiem…”.
Chwycić je za rękę.

małgo rosa
07.11.2020




Pewnie jeszcze nie raz użyję tektury. Skończyłam pierwszą serię. Miały być trzy może maksymalnie cztery mandale, ale tak się rozpędziłam, że nie mogłam się zatrzymać. Być może już takich serii nie będzie, a tylko pojedyncze egzemplarze, nie wiem. A może jeszcze coś innego wpadnie mi do głowy? Trudno przewidzieć.
No dobra. wszystkiego dobrego życzę :)

1 komentarz:

  1. Piękna seria, bardzo urozmaicona! Kto by pomyślał, że ze zwykłej tekturki takie cuda można wyczarować :). Bardzo jestem ciekawa, co teraz weźmiesz na warsztat... gwoździe, korki... A może coś z całkiem innej bajki...?

    OdpowiedzUsuń