sobota, 28 listopada 2020

Pozwolić życiu wziąć się za rękę...

Zleconko na ślubny wianek miałam!

Było to wyzwanie, bo jednak do tej pory kleciłam swawolne szmaciane wianki, ale ślubny?...

No chyba że swawolny ślubny wianek ;)))))))))))

Zrobiłam dwie wersje. Klasyczny wianek i taki pół/wianuszek umocowany na opasce do włosów.

Wybór padł na wianek.







































Hokusai mówi patrz uważnie.
Mówi, uważaj, zauważ.
Mówi, szukaj dalej, bądź ciekawy.
Mówi, że nie ma końca patrzenia.
Mówi, żeby oczekiwać starzenia się.
Mówi, ciągle się zmieniaj,
po prostu masz więcej tego, kim naprawdę jesteś.
Mówi, że jeśli utkniesz, zaakceptuj to, powtórz
tak długo, jak jest to interesujące.
Mówi, rób dalej to, co kochasz.
Mówi, módl się dalej.
Mówi, że każdy z nas jest dzieckiem,
każdy z nas jest pradawny,
każdy z nas ma ciało.
Mówi, że każdy z nas się boi.
Mówi, że każdy z nas musi znaleźć
sposób na życie ze strachem.
Mówi, że wszystko żyje–
muszle, budynki, ludzie, ryby,
góry, drzewa, drewno żyje.
Woda żyje.
Wszystko ma swoje życie.
Wszystko żyje w nas.
Mówi, żyj ze światem w sobie.
Mówi, że nie ma znaczenia, jeśli rysujesz,
lub piszesz książki. To nie ma znaczenia
jeśli widziałeś las lub złapałeś rybę.
Nie ma znaczenia, czy siedzisz w domu
i patrzysz się na mrówki na swojej werandzie
lub na cienie drzew
i trawy w Twoim ogrodzie.
To ważne, że ci zależy.
Ważne, że czujesz.
To ważne, że zauważasz.
Liczy się, że życie przez ciebie żyje.
Zadowolenie to życie, które przez ciebie żyje.
Radość to życie, które żyje przez ciebie.
Satysfakcja i siła
to życie, które żyje przez ciebie.
Mówi, nie bój się.
Nie bój się.
Kochaj, czuj, pozwól życiu wziąć cię za rękę.
Niech żyje przez ciebie życie.

Wiersz: Roger S. Keyes
Z fejsbukowej strony "Płynąca z lasami"




Do tych wianków zamówiłam sobie różne materiały i tak mnie zachwyciły, że chciałabym z nich więcej i więcej tych wianków i jeszcze innych (jeszcze nie wiem jakich) rzeczy tworzyć! Wianek jeszcze jeden popełniłam, a jakże! Ależ ileż można wianków pleść szmacianych...No cóż, no cóż...
Prowadź mnie życie, prowadź!
:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz