środa, 4 listopada 2020

Zauważyć życzliwość wszechświata...

Mandala tekturkowa 60cmx 60cm

Na różowo.










 


Utrzymujemy się w stanie przerażenia, wypełniając każdą chwilę niepokojem i strachem, kiedy w rzeczywistości w każdej chwili jesteśmy zawsze wspierani. Jesteśmy po prostu zbyt zagubieni w naszych obrazach i myślach, aby zauważyć życzliwość/przyjaźń wszechświata, prawdziwy świat tutaj, teraz.

***

Nie możesz uratować wszystkich. Niektórzy ludzie zniszczą samych siebie, bez względu na to, jak bardzo starasz się im pomóc.

Byron Katie




Wyobraźcie sobie, miałam ostatnią dobę awarię energetyczną. Nie miałam prądu. Sytuacja już jest opanowana, przyczyna znaleziona, ale trochę stresu miałam. Wiecie, lodówka, temperatura w domu i te sprawy...I końcówka baterii w telefonie! A mam w horoskopie teraz tranzyt kwadrat urana do ascendentu i ten aspekt zrealizował się niemal książkowo! Nie spodziewałam się.
Trochę musiałam odespać napięcie. No i lampkę będę musiała sobie kupić...
Także ten... Żyję ;))))))))))
I uściski cieplutkie ślę:**





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz