poniedziałek, 24 września 2018

Dziwny, dziwaczny, nie halo ;)

Naszyjnik numer 33 :)
Kobaltowy.
Lub chabrowy, jak kto woli.
Zdjęcia niestety przekłamują kolor.



























Nie jestem dziwny, dziwaczny, nie halo, czy szalony. Moja rzeczywistość jest po prostu inna niż twoja.

Lewis Carroll




Wszystkiego pięknego Kochani :**

sobota, 22 września 2018

Siła wyobraźni...

Naszyjnik numer 32 :)
Brąziki miodowe.
Średnica ok. 6,5cm
Z piaskiem pustyni oraz z bursztynem.

Jedyne wdzianko, jakiem mam kompatybilne z tym naszyjnikiem to taki jeden zapinany na zamek rudy sweterek. Zamek niekoniecznie pasuje do takiego naszyjnika, ale jako jedyny musiał zapozować do zdjęć.
W ogóle nigdy nie nosiłam i nie noszę brązów. Podziwiam je na innych :)
































Wiedz z absolutną pewnością, że nic nie może cię niepokoić, tylko twoja wyobraźnia.

Nisargadatta Maharaj
(dzięki Alinko Frey)


Miłego weekendu Kochani :**

wtorek, 18 września 2018

Neverendingstory ;)

Naszyjnik numer 31.
Średnica ok 6,5cm
Fiolety i róże.
Z agatem brazylijskim w środku :)

Jako że fiolety, niełatwe do sfotografowania...
























Każdy siedzi sam, na własnej planecie percepcji i albo widzisz piekło wszędzie, albo nieskończone niebo. Też wszędzie. To ciągle Jeden Umysł. Jedna Jaźń. I neverendingstory... nic się nie kończy, bo nie ma początku.😂 bo początek to coś, a TO jest raczej poza wszystkim  i jest Wszystkim. Ty. Jeden Jedyny, niepowtarzalny na skalę Wszechświata. Zgarnij tę chmurę myśli z czoła i odwzajemnij uśmiech, jaki ślesz Sobie zewsząd  Boska radość kreacji..

Izabela Kudła



Jeszcze chciałabym jeden naszyjniczek do kompletu zrobić. A raczej i ze trzy, ale to - myślę - będzie na jakiś czas finito. W kwestii naszyjników rzecz jasna. 
Potem może do mandali i do papieru wrócę na dłużej. No, takie plany :)))
Najbardziej to bym do maszyny do szycia chciała się przykolegować... Ale chyba jednak przydałaby mi się w tym temacie jakowaś nauczycielka...
Ściskam ciepło Kochani :**


poniedziałek, 17 września 2018

Wielki paradoks

Jekem obiecała, takem poczyniła ;)
Dla odmiany karteczki zrobiłam!
Sztuk trzy.
Z piórkami zebranymi ostatnio z plaży w Pogorzelicy.
























Tak wielu boi się samotności
To jest wielki paradoks.
Po zdaniu sobie z tego sprawy że
Nie ma drugiego,
Okaże się, że samotność jest
Jest naturalna.

wu'hsin
(dzięki Dagmara Gajewska)




Muszę częściej wracać do papieru. Lubię robić kartki! Zwłaszcza te z piórkami ;)
Szkoda że nie można czasu rozciągnąć... Tyle pomysłów czeka...
No, i tak na marginesie fajnie by było umieć kasę rozmnożyć...:))))))))
Buziaki :**

niedziela, 16 września 2018

W samej głębi istnienia...

Naszyjnik numer 30!
Okrągła, pełna trzydziestka!
Się już troszkę nadziubałam tymi koralikami...
I jak już nabrałam odrobinę doświadczenia, to moją ulubioną średnicą naszyjnika okazuje się mniej więcej - 6,5cm.
Dzisiejszy to niebieskości.
Z niebem mam skojarzenia...





























Zanim rozpoczniesz ważne przedsięwzięcie, 
usiądź spokojnie, 
opanuj swoje zmysły oraz myśli 
i zanurz się w głęboką medytację.


A wtedy poprowadzi cię wielka stwórcza moc Ducha.
Paramahamsa Jogananda
"Prawo sukcesu"


***

Gdzieś w samej głębi samego istnienia
człowiek dokładnie wie, dokąd powinien pójść i 
co powinien zrobić.
Są jednak takie czasy, kiedy klaun zwany "ja" 
zachowuje się w tak rozpraszający sposób, że
nie da się poczuć obecności wewnętrznego głosu.

Marie Luise von Franz

(dzięki Alinko Hryniewicz - Hasior)


Mam jeszcze kilka pomysłów na naszyjniki, więc pewnie troszkę poprzynudzam biżuteryjnie, ale zamierzam w międzyczasie coś tam innego dla odmiany poczynić.
Pięknego wszystkiego Kochani :**

piątek, 14 września 2018

Krocząc przez życie

Naszyjnik numer 29.
Zielono czerwony :)
Średnica - ok 6,5cm

































Przez całe życie ludzie będę próbowali osłabić twoją wiarę w siebie. Kiedy tak się zdarzy, przypomnij sobie, że dopną swego tylko wtedy, gdy im na to pozwolisz. Krocząc przez życie, zawsze trzymaj wysoko uniesioną głowę i nie zatrzymuj się. Nigdy nie pozwól nikomu odebrać sobie wiary w siebie, bo to naprawdę jest wszystkim, co posiadasz.
Sherry Argov


Tak to to, tak to to, tak!
W klimacie koralikowym na razie pozostaję :)
I ściskam cieplutko wszystkich Tuzaglądaczy :**