sobota, 14 listopada 2020

W ciszy się zanurzyć...

Czas na podsumowanie mandalowej serii tekturkowej.

Zestawiłam ją głównie w kolażach, bo zdjęcia aparatem i telefonem kompletnie mi nie wyszły. Noo, wrzucam parę z tych nieudanych sesji, ale zdecydowanie lepsze są kolaże.

Miało być parę prac, a wyszło osiemnaście! W tym dwie odbiegające od mandali. Podchodziłam do materii tekturowej ostrożnie, bo z jednej strony wydało mi się to zbyt pospolite. Jednak bardzo szybko możliwości tektury bardzo mnie oczarowały. Tworzyłam je prawie w amoku jakiś, szybko, jedna po drugiej. Aż do wyczerpania amoku ;)))))))))))))) Przyszło wewnętrzne stop!, wystarczy.

Oczywiście nie zamykam tematu na zawsze, na pewno sięgnę jeszcze po tekturę, ale jak zatęsknię.

A dziś wieczorną porą przedstawiam pierwszą (a drugą po drewienkowiej) serię tekturkową.


































Jedyną rzeczą, na której zawsze można polegać jest nasza Cisza...
Zanurz się w niej Teraz...

Nitya



W najbliższych postach będą inne twory. I może niekoniecznie już co drugi dzień, choć oczywiście postaram się nie robić za długich przerw czasowych. Zależy to właściwie od tego, co uda mi się wytworzyć, od pomysłów, chęci i czasu też. Na razie mam jeszcze coś w zapasie, ale na krótki okres. Wiem, że blog to nie wyścigi, ale lubię w miarę systematycznie coś tutaj wrzucać.
No dobra. Pięknego nowiu życzę:**


2 komentarze:

  1. Imponująca kolekcja, bardzo pięknie się wszystkie prezentują! Na ogólnym zestawieniu moją faworytką jest ta na pierwszym planie najmniejsza, niebieskawo-zielonkawa - turkusowa/ miętowa?? A indywidualnie, to jak pamiętam z bieżących wnikliwych obserwacji w powiększeniu, każda miała w sobie coś niezwykłego i wyjątkowego. Fajnie było obserwować to ewoluowanie form i pączkowanie nowych pomysłów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z "lekkim" opóźnieniem odpisuję, ale jak zwykle bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! kolejne pomysły gdzieś tam już z tyłu głowy się czają, ale nie spieszę się z realizacją. Niech dojrzewają ;)))

      Usuń