wtorek, 2 czerwca 2020

Być idealnym sobą...

Chusta, proszę ja Was mili moi.
Róże z zimnym beżem.
Z kokonka własnej kompozycji, 1300m.
Wzór przewiduje 1200m, więc ja swoją odrobinę przedłużyłam, bo szalenie podobał mi się ten beż i chciałam go zużyć do końca.
Jest to przepiękny koronkowy schemat, nazywa się AYATI i jest autorstwa Agnieszki Ziemiec, no i jest kupiony ze strony Raverly.com.
Chusta ma kształt półokrągły.
Robiło się ją dość przyjemnie, aczkolwiek trzeba być uważnym, żeby liczba słupków się zgadzała. Ja parę razy prułam rząd czy dwa.
Efekt bardzo mnie zadowolił.






















- Czym jest przebudzona rzeczywistość ?
- Ze zdumieniem odkrywasz, że jesteś idealnym sobą!
Nikt inny nie może być tobą, a ty nikim innym!
Przychodzą; ulga, pogodzenie i śmiech.
Naturalne ukochanie i wolność.


Nitya Meditation




Miałam ją pokazać w poniedziałek, ale jakoś mi nie wyszło. Nie chciało mi się robić zdjęć. Dopiero dzisiaj się dosłownie przymusiłam.
Zrobiłam ją prawie tydzień temu już. I już jest moją ulubioną z całej kolekcji chust, które sobie wydziergałam.
Ściskam Kochani cieplutko :**


2 komentarze:

  1. Przepiękna <3 Moje kolory... Bawełna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To jest pół na pół bawełna z akrylem.

      Usuń