niedziela, 16 października 2022

Jak przestrzeń w przestrzeni...

Witajcie Mili moi ;)
...w tą piękną niedzielę...
Przybywam z mandalą, 80cm x 80cm

To jest mandala w nowej wersji.
Otóż kiedyś wszystkie moje mandale były jakby zamknięte w kwadracie.
Ale od jakiegoś już czasu coś się zmieniło i pozostawiam otwarte koła...
Uwolniłam swoje mandale ;))
A niedawno wpadła mi w oko ta właśnie turkusowa praca i postanowiłam ją "otworzyć".
I zmieniłam też tło. Wydobyłam ją z turkusu i tym sposobem nabrała wyrazistości...
Tło jest w bardzo, bardzo subtelnym różu...






















Prawdziwym znaczeniem ,,Ja"
jest świadomość.
Nie osoba.
Kiedy ,,Ja" jest osobą,
świat jawi się
przed tobą bardzo namacalnie.
Kiedy ,,Ja" jest świadomą obecnością,
jesteś jak przestrzeń
poruszająca się w przestrzeni.

Mooji




Pięknej niedzieli życzę!:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz