wtorek, 4 lipca 2023

Aby zamieszkała w nas magia...

Duszka mnie odwiedziła.
Amazońska Duszka Weayaya, Tańcząca z Roślinami, Opiekunka Stworzeń Dużych i Małych,  Orędowniczka Stanów Radosnych.
Takie zlecenie do mnie przyszło.
...więc przywołałam ją do siebie i zrobiłam jej portret.
Bardzo przyjazna Duszka.
I całkiem egzotyczna.
Wymagała ode mnie wyjścia ze strefy ochronnej i użycia soczystych kolorów. A zwłaszcza dużej ilości żółtego.


















To co musimy zrobić, aby zamieszkała w nas magia, to pozbyć się z umysłu wątpliwości. Gdy nie ma wątpliwości, wszystko jest możliwe.

Carlos Castaneda
Potęga milczenia


Lipiec zaczął się więc na blogu dość egzotycznie. 
Uściski ślę radosne:**

3 komentarze:

  1. No faktycznie, zaszalałaś z niespodziewanymi kolorami! Ale wyszło świetnie, bardzo pozytywna jest ta duszka, wywołuje uśmiech na twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) I o to chodziło, o ten uśmiech na twarzy ;)))

      Usuń
  2. Oczarowana jestem Asiu ❤️

    OdpowiedzUsuń