niedziela, 16 lipca 2023

Po za wyobrażeniami...

Rameczkę eksperymentalnie zrobiłam.
Drewienkowym stylem.
24cm x 32cm

Mam sporo takich gołych drewnianych ramek bez płótna i kiedyś myślałam co z nimi mogę zrobić. I taki właśnie pomysł wpadł mi do głowy.
Takie ramki bez wypełnienia.
Same w sobie mogą być ozdobą.
Ta dzisiejsza rameczka jest pierwszą próbą.
Nie wiem, kiedy i czy w ogóle będzie ich więcej, bo wiadomo, nie chcę z domu robić magazynu ;))))
Choć magazyn to już jest, ale nie chcę go powiększać...;)))
...ale chciałam spróbować.

Taka mała ramka na początek.



























Poza wyobrażeniami o czynieniu 
dobra i zła istnieje pole.
Tam właśnie cię spotkam.

Rumi



W międzyczasie robiłam coś jeszcze, ale na razie nie mogę tegoż pokazać. Uszyłam też coś, ale czekam na sprzyjającą okazję, żeby zrobić sesję, bo nie chcę jej robić w domu.
A poza tym wiecie, gorąco...
Pozdrawiam wszystkich serdecznie:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz