niedziela, 15 października 2023

Między tobą i tobą..

I jeszcze jeden zestaw karteczkowy.
Tak, weekend przejawił się dla mnie zdecydowanie pod znakiem karteczkowym.
Noo, może nie tylko, coś tam jeszcze robiłam, ale twórczo, to tak.
Tym razem pióra, czerń, szarości i czerwień. 
Oraz serduszka 💓
I jeszcze czerwona nić!
Uwielbiam takie ręczne przeszycia.
Jeszcze biel z czerwoną nicią krąży mi nad głową ;)))
Ale dzisiaj prezentują takie:






























Bądź spokojny, cichy i cierpliwy.
Jesteś tylko ty.
Jak może istnieć odległość między tobą i tobą?

Jac O'Keeffe



Takie kolażyki podobne jeszcze mi się zachciało porobić, jeśli czas pozwoli... Bo w kolażach można bardziej poszaleć z tekstem. Na kartkach jednak jest to ograniczeniem.. Oj, rozbujała mi się wyobraźnia! Zresztą kiedy nie 😂😂😂...
Dobrego tygodnia!:**

2 komentarze: