czwartek, 8 sierpnia 2024

Każde z tych oczu...

I jeszcze jeden...
I jeszcze raz!
Kapelutek.
Powstał właściwie tylko dlatego, bo chciałam wypróbować inny krój.
Na instagramie widziałam czapkę na podobnej bazie, tylko bez ronda i poczułam, że wykorzystam ten pomysł na kapelusz. 
Nie byłam pewna, co powstanie. Użyłam co prawda linijki i kalkulatora, ale to i tak był żywioł...
Wyszedł nieco za duży, ale może taki ma być?
Na jakąś odpowiednią głowę ;)







































(...) wszyscy mamy oko fizyczne, oko umysłu i oko ducha. Sztukę możemy klasyfikować w zależności od tego, którym okiem głównie się posługuje. Np. realizm i naturalizm posługuje się głównie okiem fizycznym; sztuka abstrakcyjna, konceptualna posługuje się głównie okiem umysłu; a niektóre wielkie dzieła sztuki duchowej - np. tanki tybetańskie - posługują się okiem kontemplacji, okiem ducha.
Każde z tych oczu widzi inny świat - świat obiektów materialnych, idei mentalnych, rzeczywistości duchowych. Każde oko może malować to, co widzi. Im wyższe oko, tym głębsza sztuka.

Ken Wilber
Jeden smak


...nie, żebym uważała, że  tworzę za pomocą oka ducha... Ale podoba mi się ten cytat, zgadzam się z nim i też tak czuję. 
Może w poście z kapeluszem powinnam użyć innego cytatu, ale taki mi się nawinął pierwszy i w pełni zarezonował;)))
Buziole:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz