środa, 29 lipca 2020

Poddając się biegowi życia

Heloooooooł Kochani :)))
Szydełkowo dzisiaj. 
Takie tam wdzianko zielone w indiańskim klimacie wydziergałam.
Troszkę przeleżało w kącie, ale wreszcie zawzięłam się i skończyłam!
50%wełna i 50%akryl





















Umierając, nie podporządkowujemy się śmierci -
poddajemy się nieznającemu zastoju biegowi życia.

***

Gdy nie potrafię przyjąć nieuniknionego "teraz" cierpię.

Willigis Jager





Coś innego dla urozmaicenia wreszcie wrzuciłam, coś co nie jest drewienkową mandalą. O!
A moja garderoba się powiększa ;)))))))

Uściski cieplutkie ślę:**

2 komentarze:

  1. Chciałabym kiedyś zerknąć do Twojej szafy - tam jest chyba prawdziwa tęcza :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaach! W mojej szafie jest dość ciasno...Przydałaby się jeszcze jakaś ;))))))
      Ale do tęczy to brakowałoby żółtego, może pomarańczu też, bo reszta tęczy to już by się znalazła ;))))))

      Usuń