sobota, 8 sierpnia 2020

Świadomość piękna stworzenia

 Wydziergałam chustę. Z kokonka 1600m. 

Wzór to Księżycowa Dafni, autorstwa Julity Janickiej, który jest przewidziany na 2000m, ale ja sobie zrobiłam ciut mniejszą, a i tak jest dość duża. Nie mierzyłam jej, ani nie blokowałam. Prezentuję ją taką niemal prosto zsuniętą z szydełka ;))))))))))

Szydełko 3mm

Zdjęcia z telefonu. (za sprawą fioleciku rzecz jasna:))).












Więc jeśli siedzisz i myślisz, że nic takiego nie robisz, wiedz, że już sama tylko świadomość piękna stworzenia jest aktem uświęcenia całego życia.

David R. Hawkins



Zmienił się blogger i nie bardzo ogarniam edytowanie tekstu. Mam nadzieję, że jakoś się z tym oswoję. Nawet taka rzecz, jak usunięcie zdjęcia sprawił mi problem, ale w końcu doszłam, jak to zrobić. Wcześniej to było prostsze... Chciałam też wstawić linki do sklepu z kokonkami i wzorem, ale nie udało mi się i nie wiem dlaczego. Jest więc bez linków, niestety. Już i tak za długo edytuję tego prostego posta...Ale nic to. Dam radę. 

Uściski :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz