czwartek, 6 sierpnia 2020

W krainie "Nie wiem"

Witajcie Kochani!
Obrazek z cyklu "duszki natury" przedstawiam.
27cm x 32cm
Nasunął mi się tytuł - "Duszek Wolnych Przestrzeni" :)
Ujrzałam w nim wszystkie morskie i dzikie przestrzenie, których miałam okazję doświadczyć.

Zdjęcia zrobiłam telefonem, bo fiolecik chciałam pokazać jako fiolecik, a nie jako niebieski.











W krainie “Ja wiem” jest zawsze dużo rywalizacji, zazdrość, udawanie, duma, arogancja. To agresywna sfera - sfera ego. Mówię, odmawiajcie w niej obywatelstwa. W krainie “Nie wiem” mieszkańcy poruszają się bezkonfliktowo i są naturalnie cisi, zadowoleni i spokojni. Mądrzy tutaj pozostają.

***

Na temat większości rzeczy nic nie wiem,
Ale to co potrzebuję wiedzieć
spontanicznie wiem we właściwym momencie.
A to czego nie muszę wiedzieć, tym się nie przejmuję.
W tym jest mój spokój i dobry los.

Mooji




Nigdy nie wiem, co wykreuję. Tego obrazka absolutnie nie planowałam. Sam się na świat powołał :))))) Byłam bardzo zaskoczona, kiedy zrobił silne, bardzo pozytywne wrażenie na mojej przyjaciółce.
Samo się dzieje. Jak zawsze.
Dziękuję :) Buziaki:**

2 komentarze:

  1. Na mnie też zrobił silne i pozytywne wrażenie! Świetny jest! Ja już dawno zauważyłam, że im mniej próbuję ingerować w proces tworzenia, tym lepiej "się tworzy" :). To chyba Picasso powiedział jakoś tak "Jeśli robię coś z serca, wszystko idzie dobrze. Jeśli z głowy - nic nie idzie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Moja jedyna komentatorko :)))))))
      Podążam za sercem i czasem mnie zadziwia, dokąd to prowadzi...Picasso rację miał :)

      Usuń