wtorek, 30 listopada 2021

Widząc wzory...

I kolejny zaległy wianeczek prezentuję.
Dawno znalazł już nową głowę, którą zdobi ;)
















Jestem Nim. Jestem Mędrcem. Jestem Wyższym Człowiekiem. Jestem Koroną Stworzenia.
Jestem głupkowaty, przysłonięty, niejasny. Jem kiedy jestem głodny, śpię kiedy jestem zmęczony. Poruszam się z; nie w poprzek, nie przeciwko. Pocieram brodę o wyznaczonej godzinie.
Widzę tylko wzory. Nie widzę szczegółów. Nie idę. Czemu iść? Iść gdzie? Samo przychodzi. Nie próbuję. Nie robię. Nic nie pozostaje niezrobione. Nie biorę stron. Nie oczekuję żadnego wyniku. To wszystko ja. To wszystko jest moje. Bedąc wszystkim, czego można chcieć?
Mam niesamowite moce! Dostaję dobre stoliki w restauracjach. Nie uderzyłem się w palec u stopy od dwunastu lat. Mogę zniszczyć wszechświat jedną myślą
Jed McKenna



Wiem, że przynudzam już tymi wiankami, ale dobrze w ogóle że jeszcze cokolwiek mam na bloga do pokazania. Coś tam zaczęłam robić wreszcie, ale zapewne zauważyliście Kochani zmiany w moim życiu i w związku z tym miałam dłuuugą przerwę twórczą. A i jeszcze zważywszy na to, co się dzieje na świecie, to jakoś nie wpływa pozytywnie na moją motywację...
No ale bądźmy dobrej myśli, bo po co być złej, prawda?
Odnajdźmy spokój w tym oku cyklonu.
Ściskam cieplutko:**

3 komentarze:

  1. Piękny komplet, już potwierdziłam to na fb. Trzymaj się, pracuj i daj sobie czas. Zdrowia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję pięknie! I ja pozdrawiam i ściskam serdecznie, i zdrówka życzę :)

      Usuń