wtorek, 28 kwietnia 2015

Zaklęcie na życie w zachwycie

Ten kolaż ujrzałam oczyma duszy kilka dni temu przed snem.
...i właściwie niekoniecznie miałam chęć do jego realizacji... ale "chodziło" to za mną i nie dawało spokoju.
Zrobiłam więc.
Miało być w ostrych kolorach i kontrastach, z czerwienią. Kojarzyło mi się to ze sztuką meksykańskich szamanów. Przyszła mi też na myśl Frida, tyle że Frida tworzyła bardziej na smutno.
A ten kolaż ma raczej pozytywny przekaz. Takie zaklęcie na życie w miłości i zachwycie.
Niczym amulet.
A że użyłam tych metalowych strzałek zakupionych w Retro Kraft Shopie, to i podpinam ten "amulecik" do retro kraftowej galerii, gdzie można się dzielić pracami z użyciem zakupionych tamże produktów.
Kolejny kolaż bez mojej twarzy, za to z moją ręką :)))))









Niech się dzieje życie
w miłości i
zachwycie.
















Życie jest proste. Wszystko się wydarza dla Ciebie. Nie Tobie. Wszystko dzieje się w idealnie dobrym momencie, ani zbyt późno, ani zbyt wcześnie. Nie musi Ci się to podobać...tyle że jest łatwiej, jeśli będzie.

Katie Byron





Pięknego wtorku w zachwycie życzę:**

1 komentarz:

  1. Czy potrzebujesz lub pomożesz odzyskać kochanka, który cię opuścił? pomóc rozwiązać problem niepłodności i zajść w ciążę? Jeśli masz trudności z zajściem w ciążę? Impotencja, Gonorrheal, STI (zakażenie przenoszone drogą płciową) Udar mózgu i cukrzyca, Fibroid, Uzyskanie zwrotu pieniędzy od kogokolwiek, kim jesteś i odmowa zapłaty, promocja pracy, astma itp. Dr.Obodo może ci pomóc .. Skontaktuj się z nim Jak najszybciej i wszystkie twoje problemy znikną na zawsze.

    E-mail: templeofanswer@hotmail.co.uk

    WhatsApp: + (234) 8155 42548-1

    OdpowiedzUsuń