niedziela, 22 listopada 2015

Moje serce niepodobne do niczego

Scrapki-wyzwaniowo zaprasza na aktualnie trwające listopadowe wyzwanie - LIŚCIE.
Tradycyjnie dałam się zaprosić ;)))
Tydzień temu udało mi się jeszcze znaleźć liście nadające się do ususzenia.
Są to liście jeżyny. Suszyły się tydzień.
Pomysłu długo nie miałam, ale wystarczyła mała drzemka i ... nawiedziła mnie idea małej mini książeczki. Wyszła w rozmiarach 7cm x 11cm.
Z paroma gazetowymi mini tekstami.






 Tajemnice Istnienia















 patrzę na
swoje serce w
jesiennej odsłonie
niepodobne
do 
niczego




 czuję
że ja to kosmos
świat
o którym
nie miałam
pojęcia




to co jest
wszystko
co lśni
na zawsze
mnie 
zmieniło





 ja jestem
to
wyjście z piekła
podyktowane przez naturę
korzeni
już 
nie ma




 płacz
z tęsknoty
poświęć
chwilę
na 
listopad

















Jeszcze kilka listków mi zostało. Na inne wyzwanie. Tylko jeszcze pomysłu nie mam. Kłaść się nie będę na razie, bo i tak długo spałam... :) Ale mam nadzieję, że inną drogą pomysł też się pojawi...
Moc cieplutkich uścisków ślę:**

4 komentarze:

  1. "poświęć chwilę na listopad"

    piękne
    dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się ładnie te liście skomponowały z błękitami! I ze słowami też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się :) W błękicie, w pomyśle i w pięknym przekazie Twojej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful colors! Thanks for playing with us at Scrapki-wyzwaniowo!)

    OdpowiedzUsuń