środa, 2 sierpnia 2017

Zrozumieć, co to jest życie

Trzecia mandala z różowej serii :)
Również w rozmiarze 70cm x 70cm













































Musisz zrozumieć całe życie, a nie tylko jedną małą część. Dlatego trzeba czytać, dlatego trzeba patrzeć w niebo, dlatego trzeba śpiewać i tańczyć, i pisać wiersze, cierpieć i zrozumieć wszystko, co to jest życie.

Jiddu Krihsnamirti




Na długo chyba na różowo nie będę tworzyć ;) Zaróżowiłam się, najadłam się różu, nawdychałam się różu i różowo mi ;)))))))))) Wystarczy :D
Ale przyznam, żem zadowolona z efektu...

Z tych dużych następna w kolejności w planach jest mega kolorowa mandala. Na razie jednak muszę ochłonąć i dać odpocząć rękom moim kochanym, służącym mi wiernie od urodzenia.
Pozdrawiam słonecznie wszystkich blogowych i nie tylko Odwiedzaczy :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz