piątek, 1 września 2017

Siła, której nie da się zobaczyć...

Czułam potrzebę powrotu do swojej radosnej twórczości ;)
...ale... co by tu zrobić?...
Brak pomysłu spowodował, że postanowiłam na rozgrzewkę poszukać jakiegoś wyzwania.
Znalazłam je w Art - Piaskownicy - Podróże duże i małe - Hawaje :).
A co oferują światu Hawaje? Ano na przykład Ho'oponopono.
Uzdrawiająca mantra wybaczania i pojednania.
Brzmi ona: "przepraszam, proszę wybacz mi, dziękuję, kocham cię".
Zawarłam te słowa w mandali z piórami w kolorach pomarańczu i turkusowych niebieskości.
Mandala 25cm x 45cm














































Życie jest siłą, której nie da się zobaczyć. Widzisz tylko jego efekt, czyli bieg życia. Nie widzisz siebie, lecz tylko przejawy życia w Twoim fizycznym ciele. Masz poczucie upływającego czasu, ale jest to tylko reakcja życia przechodząca przez ciebie.

***

Jesteś kimś niezwykłym. Jesteś życiem - nie tylko Ty, ale również każde zwierzę, kwiatek, i skała, ponieważ wszystko jest przepełnione życiem. Wszyscy jesteśmy jednym żyjącym bytem i pochodzimy z tego samego miejsca.

Don Miquel Ruiz
Głos wiedzy 




To tak na twórcze rozkręcenie poczyniłam :)
Aloha Kochani :**

3 komentarze:

  1. Tylko jedno słowo - PIĘKNE! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Energetyczna!
    I prawdziwie hawajska
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń