wtorek, 26 września 2017

Piękno szaleństwa

Już dość dawno temu jedna moja praca zdobyła wyróżnienie w lipcowym wyzwaniu "piękno" w scrapkach-wyzwaniowo, o czym w ogóle dowiedziałam się prawie po miesiącu... Jakoś zajęta byłam latem i nie śledziłam na bieżąco blogowej sfery.
Zresztą w ogóle nie przyszłoby mi do głowy, że mogę coś wygrać...
Ale suma sumarum - zostałam zaproszona w gościnę na scrapkowego bloga ze swoją pracą zrobioną w temacie "Journey". Dzisiaj post się ukazał, więc mogę mój wytwór pokazać już u siebie :)
Jest to mandala zrobiona na wewnętrznej stronie blejtramu 30cm x 30cm, z udziałem guzików, patyczka przywiezionego ostatnio ze Stavanger oraz piórek.
Mandala nosi tytuł: "w podróży do źródła".





































To, co robię, nie musi mieć sensu dla nikogo poza mną. 
Na tym polega piękno szaleństwa.

Rachel Hawthorne



Taką fotkę ze swoją podobizną podesłałam na scrapkowego bloga. Niech będzie i u mnie :)
Wszystkiego pięknego i szalonego życzę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz