niedziela, 15 lipca 2018

Pomiędzy światłem i ciemnością

Badylki!
Badylki w nieco odmiennej niż do tej pory formie.
Badylki na płótnnie.
...czyli badylkowy obrazek :)
Tło podkleiłam stronicami starej książki i zagessowałam.
50cm x 30cm


























Nie walcz z ciemnością. Wykorzystaj pojawienie się ciemności do przypominania sobie o zawsze obecnym Źródle Światła, którym jesteś. Nie przeciwstawiaj się cieniom, które widzisz w świecie, tylko z coraz większym przekonaniem rozpoznawaj siebie jako to bezkresne i nieograniczone światło świadomości, a wtedy zdasz sobie sprawę, że ciemność nigdy nie była "przeciwko" tobie - służyła tylko temu, żebyś nigdy nie zapomniał kim jesteś, żebyś patrzył poprzez iluzoryczny podział w sobie.
Wojna pomiędzy światłem i ciemnością nie może być wygrana, ponieważ nigdy się nie zaczęła.

Jeff Foster
"Tak! Kochaj to, co jest..."
:)


I jeszcze raz, po raz kolejny Jeff Foster mi towarzyszy :) Ale on tak pięknie koi serducho, że tak go polecam.
A co do badylków, to nie wiem, czy jeszcze powtórzę formę obrazkową na płótnie, ale same badylki to na pewno jeszcze nie raz się pojawią.
Uściski ślę:**

3 komentarze:

  1. Twoje badylki zawsze mi się bardzo podobają, ale właśnie w takiej "obrazkowej" formie wydają mi się najciekawsze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę może za późno nieco, ale dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. ależ to piękne, kolory wakacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń