czwartek, 26 lipca 2018

Sposób na życie

Apetyt na słowo miałam :)
A tak się pięknie złożyło, że wpadło mi w oko wywzwanie w SZUFLADZIE - słowo właśnie!
No i owocem tego jest mini albumik 7,5cm x 7,5cm o siedmiu kartach.
Oprawę graficzną tworzą kolażyki z moich starych zdjęć, a słowem są moje wierszyki powstałe z gazetowych tekstów. Wyrażają w pewnym sensie moje życiowe credo...;)












 Dzień dobry!
Pora na
Błogi relaks
na
100%
tu i teraz


 Oddech
Chwila zachwytu
To ten moment
Bujaj się!
Jak 
W Niebie


 Usłysz swój
wewnętrzny głos
Często i świadomie
dziękuj
za
Dobre Życie



 a co to
jest
dobre życie?
to boska natura
to życie w harmonii
ze sobą
to prezent który sprawia że
możesz
kochać



 Dobra
wiadomość jest
taka że...
Wszystkie
kolory tęczy
to nie bzdura


 Zwolnij
Bądź naga!
Wij wianki
ćwicz
jak zostać kotem
Im więcej radości
tym więcej
pełni życia



 wybieraj
się w podróż
do swojego życia
do siebie
obudź się
w drogę!









Pocięłam gazetkę "ten moment", nowość jakaś. Zaciekawiła mnie w sklepie, ale potem w domu raczej rozczarowała. Za to przydała się idealnie do pocięcia! Zresztą dzisiaj, jak dla mnie chyba każda gazeta nadaje się głównie do pocięcia ;)))
Miewam apetyt na słowa, jak i na kolory...
Wszystkiego pięknego Kochani! :**

3 komentarze: