środa, 1 kwietnia 2020

Wsłuchać się w smak życia...

Urodzinowy komplecik zrobiłam.
Miał być wręczony w okolicach 8 marca i powstał rzeczywiście już prawie miesiąc temu, ale wirus pokrzyżował plany. Dzisiaj wreszcie udało mi się go dostarczyć.
A powstał dla pewnej zaprzyjaźnionej Mandalarki :)))
Szalenie fajnie robiło mi się te kolaże.
I jako że mam czas, a Art Festiwal został, jak wszystkie inne masowe imprezy anulowany (może odroczony), to mogę sobie pozwolić na papierowe zabawy. I pewnie będzie tego więcej.
Dzisiaj komplecik dla Kasi :)
Acha, albumik jest wielkości klasycznej kartki.













 Klucz do szczęścia


 jak żyć
żeby 
się rozprzestrzenić?
potrzeba
dni tylko dla siebie
trzeba sobie spojrzeć
w oczy
cały ten blask
z najwyższej półki
próbuje wyjść z
szuflady




 w zaczepnym tonie
traumy wędrują z nami
przez życie
a projekt szczęście
własną drogą kroczy
podejmij wyzwanie
odkryj światło w sobie
i zanim pójdziesz spać
podziękuj za
miłość


 między
wschodem i zachodem słońca
nie brakuje 
niczego
do poszukiwania
szczęścia
wystarczy wsłuchać się w
smak życia
to proste wyjątkowe drzwi
punkt wyjścia do gwiazd
do siebie




 żeby 
stać się szczęśliwą
warto być kimś
kogo
kochasz
a
świat tęskni
za miłością


Miłość
jest w nas cały czas
skrywa się
w chwili obecnej
mówi otwarcie
z uśmiechem
że chce Tobą zawładnąć
poddaj się
odkryj jej
wiedzę
tajemną 


 próbowałaś już
poczuć
nowe melodie
nocą księżycową
chodząc po lesie boso?
oglądać światła z głębi
duszy
w nietypowym ujęciu?
nie bój się wniebowzięcia
wsłuchaj się w te samotne
momenty


 musimy odnaleźć
prawdziwą tożsamość
czystą więź łączącą nas
ze sobą
wznieść się
ponad pytania i odpowiedzi

to jedyna szansa na
spełnienie spokój
i wolność


 kiedy
po prostu żyjesz
zauważ
chwile
codzienne kino
to tu to tam
piękne ilustracje
nie wstydź się łez
wdzięczności


 na co dzień
być naprawdę
elegancko
w sztuce i w życiu
nie odkładać siebie
na później
odczarować traumy
niczego
nie żałować
pozostawać w cichości
w wiecznym bezdomnym
teraz















Taki to komplecik ;)))))))))
Bardzo polubiłam ten albumik, nieskromną będąc.
Bałam się trochę tworząc teksty dla kogoś, bo jednak piszę jakby o sobie i poprzez moje własne doświadczenie, więc nie wiedziałam, czy trafię z tymi słowami w serce drugiej istoty.
Tak czy siak zabawa z papierami i nożyczkami była świetna! Do tego stopnia, że zachciało mi się więcej.
Buziaki :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz