niedziela, 29 sierpnia 2021

Kiedy widzisz...

Mandala drewienkowa znowu się przytrafiła ;)
90cm x 90cm
Szarości wszelakie.

A że ciemności zapanowały to zdjęcia trochę trudno było zrobić.
Jakość nie najlepsza, ale nie czekałam na lepsze warunki.
Dwie fotki z lampą błyskową zrobiłam.


































(...) Patrz. A raczej widź. Kiedy widzisz, to doświadczasz, wiec doznajesz spokoju i miłości. Kiedy patrzysz, wtedy oceniasz i doznajesz neurozy i destrukcji. Zatem widź. I nie mów nic.
To prawda, to wymaga odwagi. Ale, kto może się bać? Kiedy naprawdę widzisz, nie możesz się bać. W niekonceptualnym świecie nie ma czasu na myśli, na strach. Jest samo doświadczanie spontaniczności świata. Alpinista nie ma czasu na strach. Za brak uwagi, w tym co właśnie wykonuje, karany jest natychmiastową śmiercią.
Namaste

Yoshi
Jaskinia Spokoju




Kończą mi się drewienka. Jeszcze na jedną mandalę pewnie mi starczy. Jestem w trakcie mandalowania. A potem? Ahoj przygodo! Gdzieś mnie poprowadzisz...
:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz