piątek, 9 grudnia 2022

Jesteś trzymany...

Czapę indians wydziergałam. Nr 7.
Szczęśliwa siódemka!
W dodatku z trzecim okiem wyszło...!
(Nigdy nie planuję, co wyszyję. Biorę igłę z włóczką i...Improwizuję. Zawsze.)
Niebieskości na zlecenie.
Tak trochę po męsku.






































Bądź trochę bardziej nagi. Trochę wolniejszy.
Wiedz trochę mniej o tym, co masz zaraz powiedzieć.
Bądź trochę mniej przygotowany, bardziej nieuporządkowany,
Trochę bardziej chętny do pokazania swojego drżącego, bezbronnego serca.
Daj się zaskoczyć swoim własnym reakcjom.
Nie otępiaj się tymi samymi starymi historiami.
Potykaj się, jeśli musisz. To w porządku. Jesteś trzymany.

Jeff Foster


Mam nadzieję, że czapa się spodoba. Zwłaszcza temu, komu ma ;)
Trochę późno zamieszczam posta, bo się okazało, że teraz zdjęcia telefon robi w formacie HEIC, czego nie można otworzyć w komputerze bez specjalnej aplikacji...Ale się wkurzyłam! Nie jestem bystrzakiem w kwestiach informatycznych, ale jestem uparta. Dwie godziny mi to zajęło, żeby rozwiązać problem. I się udało. Nie będzie mi nikt dyktował, jak mam żyć! ;)))))
Uściskuję;**

3 komentarze:

  1. Piękna. Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mogę podać cenę w emailu. Można napisać na mój adres: yioti@wp.pl

      Usuń
  2. Jest cudna , wyslalam zapytanie na maila🙂

    OdpowiedzUsuń