niedziela, 10 marca 2024

Pamiętać o pasji...

Dzień dobry.
A nawet jeszcze lepszy ;)
(lub dobry wieczór - do wyboru i koloru) ;)
Jeszcze jeden popełniłam mandalo podobny twór.
60cm x 35cm
Drewienkowy, kolorowy.
I mój ulubiony.
Bo bardzo pogodny. 
Z jakąś taką lekkością wibrującą wyraźnie. 
Może jestem samochwała, ale tak właśnie czuję!



















Trzeba zawsze pamiętać o pasji: bez pasji nie ma sztuki; sztuki nie ma bez ryzyka. (...) w sztuce nie ma spokoju. Jako artysta pan spokoju nie zazna nigdy, a wyrzec się świętej sztuki dla powszechnego spokoju jest zbrodnią.

Wojciech Kuczok



Ach ta sztuka! Ach te kolory cudowne! 
Prowadzą mnie przez życie... Ryzykownie. Z pasją i z nie wiadomo czego!
Trzeba mocno zaufać życiu, żeby tak się twórczo przemknąć przez wszechświat przez chwilę istnienia  przecież...
Ot, taka refleksja mnie naszła... w związku z cytatem powyższym.

Uściskuję:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz