niedziela, 25 września 2011

Chcieć albo nie chcieć

Tak sobie grzebałam wczoraj w papierkach, trochę od niechcenia i zrobiłam dwie karteczki. Właściwie trochę chcenia było też, bo bez tego nic bym nie zrobiła, ale taki balans pomiędzy tymi dwiema opcjami mnie męczył. I wnerwiał. Wolę jasne sytuacje- chcę, albo nie i już.
A taki jest efekt tego mojego niezdecydowania:



W zasadzie to wszystko robię na jedno kopyto - wariacje na temat mandali. Czy to kartki, płótna, czy cokolwiek. Tak już mam. A stempelki serwetkowe uwielbiam! Pewnie jeszcze będzie sporo wariacji serwetkowych, już kolejne pomysły kotłują się w głowie i czekają na swoją kolej. Aż do znudzenia.

Nno. Weekend prawie minął. Proza życia płynie dalej. Miłego wieczoru!!!

8 komentarzy:

  1. Cudne serwetkowe kartki!
    Pięknie wykorzystałaś te stemple :).
    Bardzo energetyczne i soczyste kolorki,
    takie wspomnienie lata ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widocznie mandale są Ci potrzebne i już :) Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert z bloga → Darmowe Szablony Do Bloggera

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz piękne mandale, przeczytałam Twój blog w całości w ciągu kilku dni i przypomniałam sobie o mandalach (kiedyś kolorowałam je z wychowankami w calach relaksacyjnych). Zainspirowałaś mnie. Także kwestią "jednego kopyta" ;), myślę sobie, że nie ma powodu, by się tego bać. Masz rozpoznawalny styl, a to atut.

    OdpowiedzUsuń
  5. serwetki mają cos z mandali, prawda?! ja też bardzo je lubię , a powtarzalnosć mandali wprost uwielbiam, więc Twoje "chcę-niechcę" karteczki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też baaardzo się podobają!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje mandale we wszystkich wydaniach i mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz nas nimi raczyć:) Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń