wtorek, 10 września 2013

Kartka - budzik :))

...naprowadzająca na chwilę obecną.
Przypominacz, że wszelka myśl i opowieści, jakie snuje umysł, w które dajemy się wkręcać nie ma nic wspólnego z tym, co jest...
Taka kartka dla pragnących obudzenia :)))
Powstała na wyzwanie w Art - Piaskownicy - cardlift wrześniowy.
Kartka do zliftowania jest autorstwa Laury Bassen.


Oto moja wersja:




Kartka Laury




 JA JESTEM
Pamiętasz?










Miałam zostawić czyste tło. Ale nie mogłam. Wydawało mi się tak...beznamiętnie! :))))
Musiałam chlapnąć! MUSIAŁAM...


Dobrego dnia życzę!!! Pełnego światła...:)

7 komentarzy:

  1. pięknie pochlapałaś :)) obłędna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu ♥ cudnie zachlapane ;-) Twoje prace beznamiętne - NIGDY !!! piękna i optymistyczna przypominajka :-)
    papatki
    d

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy karteczka aby nie przypomina Wam jakiejś galaktyki?:)
    Asiu, śliczny kawałek swojego Wszechświata nam tutaj prezentujesz:) dziękujemy!:)

    Pozdrowienia z równoległego Wszechświata;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ochlapana kartka;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka z pomysłem i nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń