sobota, 6 czerwca 2015

Dokąd los prowadzi...

Diabelski Młyn zachęca na nowe wyzwanie kolorystyczne Szydełkiem w oko.
Dałam się zachęcić.
Lubię od czasu do czasu pobawić się w czarno białe kolory.
Zrobiłam karteczkę na wzór tej, którą dawno temu, już prawie dwa lata temu zrobiłam na bardziej kolorowo. Ale jakoś nie miałam obaw, jak to będzie w wersji czarno białej :)





























Człowiek nigdy nie wznosi się wyżej niż wtedy, gdy nie wie dokąd los go doprowadzi.

C.G. Jung




Cieszę się, że wreszcie coś zrobiłam. I wiecie co? Właśnie mi się przypomniało, że to już cztery lata minęło, odkąd prowadzę bloga. Jakoś mi to umknęło, bo dokładnie blogowe urodziny przypadają na -  zdaje się na 3ciego czerwca.
Blogowanie wiele zmieniło w moim życiu i stało się jego nieodłącznym elementem.
Dziękuję, że wciąż jesteście ze mną Ci, którzy tu zaglądacie :))))))))))
Tulam serdecznie:**

6 komentarzy:

  1. Te czernie i biele są ekstra! A mało ich u Ciebie, zawsze jest soczyście:)
    Gratulacje kochana! Oby następne cztery lata stuknęły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietna! Ta kolorowa też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna praca! Dziekuję za udzial w wyzwaniu DM

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysł, świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń