sobota, 11 czerwca 2016

Twoja unikalna interpretacja Wszechświata

Z mocnym akcentem witam wszystkich Tuzaglądaczy:)))

Nim zaczęłam tą zawieszkę, nie wiedziałam, co to będzie.
Miałam spore wątpliwości, co do swoich poczynań. Pudełeczko po serkach?... Nie za bardzo przekombinowane toto?...
Jednak nauczona doświadczeniem odłożyłam wątpliwości na bok i dałam się ponieść spontanicznemu działaniu :)
A apropos  pudełeczka, to użyta tu została wierzchnia część pudełeczka po serkach topionych.

Część mandalowa ma wymiary - 21cm x 21cm










































TWOJA OBECNOŚĆ WE WSZECHŚWIECIE JEST BARDZO WAŻNA.
Jesteś częścią kanału informacyjnego próżni, który dzięki Tobie łączy to, co nieskończenie duże, z tym co nieskończenie małe. Przebiegając przez Ciebie otrzymuje Twoją, a więc unikalną, interpretację Wszechświata i dostarcza ją całej reszcie. Twój udział ma więc znaczenie… czy rozumiesz teraz, jaka spoczywa na Tobie odpowiedzialność?








I wiecie co? Trzeciego czerwca minął mi piąty rok blogowania! Pięć lat  a k t y w n e g o  blogowania! Całkiem o tym zapomniałam!
Dawno nie było żadnego candy, może coś o tym pomyślę:)

Przytulaski ślę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz