czwartek, 18 kwietnia 2019

Czekają sny nie wypełnione...

Zleconko na karteczkę dziękczynną miałam :)
Czem prędzej więc ją poczyniłam ;)

Z przewagą niebieskiego być miało.
No i tak się zatem stało.



























Dlaczego kryjesz się we mgle
i zarośniętą biegniesz ścieżką?
Dlaczego ciągniesz wspomnień tren
I przywołujesz, co odeszło?


Czekają gry nierozegrane,
czekają sny niewypełnione,
czekają wiatry nieschwytane,
a każdy woła w twoją strone.

Wstawaj szkoda dnia 

Marek Dutkiewicz
(Dzięki Izabela Kudła :))


Noooo, z tym wstawaniem to sobie sama dogryzłam ;)..... Jako że przesypiam zbyt długo...
Ale cóż poradzić mogę, jeśli tyle ciało me potrzebuje?... Zazdroszczę tym, co wystarcza im kilka godzin snu, też bym tak chciała! Ileż to czasu więcej na realizację twórczych mych zapędów?... Heh, to sobie zamarudziłam troszku ;))))
Dobrze, że przynajmniej mam sny kolorowe, z niezemskimi widokami, a i takie w których latam...
Pozdrowionka ślę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz