poniedziałek, 26 marca 2012

Jestem zawsze z tobą

...i z badylkiem z mojego płota:):):)  Tak właśnie, bo to patyczki  w poniższej konfiguracji były powodem powstania tej zawieszki. I żeby nie było, że znowu mandala, to jest Anioł. A o Aniołach, zupełnie nieświadomie przypomniała mi Didre i jej niezwykły skrzydlaty blog:)






Dziękuję, Didre za inspirację. Kiedyś malowałam Anioły... Ten tutaj jest tylko małym anielskim wizerunkiem, bo nie chciałam być zbyt dosłowna,  przecież Anioły to podobno istoty bezcielesne...

Pozdrowienia serdeczne posyłam!!!!!!!!!!

14 komentarzy:

  1. prześliczne bardzo lubię oglądać Twoje dzieła Asiu:)-pozdrawiam mama Natki

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykła inspiracja, prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  3. nieziemskie... ANIELSKIE!! wszystko jest cudne... i ten zygzak energetyczny z umysłu... i spirala z serca... i tonacja... i patyki... i skrzydła!! a napis... ech, Jyoti!! a ja byłam dzisiaj taka smutna... dziękuję! aż mi się lepiej zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie, co mnie w tym wszystkim najbardziej wzrusza, tak, bo ja jestem bardzo wzruszona w takich chwilach - to, że jakimś energetycznym CUDEM przypominamy sobie o rzeczach, chwilach, zjawiskach, emocjach, inspirujemy, głaszczemy, umilamy, ale też popychamy gdzieś refleksje na przód...
      No i Jyoti - wyszło pięknie, no i Didre, no i te skrzydła...
      A ja po prostu, tak zwyczajnie DZIĘKUJĘ ♥

      Usuń
  4. cudeńko .. ale patyczki i aniołek swietnie wyglądają pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zauroczona Twoimi pracami, emanują jakąś niezwykłą, pozytywną energią i cóż ,że odległość i monitor po drodze, ona i tak się przebija ...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna zawieszka.
    Aniołek słodki, patyczki pomysłowo użyte, zjawiskowa!!!
    Pozdrawiam.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny anioł! Bije od niego niesawmoita aura:) Patyczki prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otulona mocą mandali wspinam się po magicznych szczeblach do nieba.... pod opiekuńcze skrzydła mojego anioła:)by zrozumieć,zapomnieć, polubić,przeżyć:)
    dziękuje
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOOOoooooooooooo!
    Anioł.....
    cudny♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na Twoim blogu, to sie czuje, jak u siebie- wszystko mi tu pasuje. Aniol piekny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaniemówiłam... Przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty bestio nieujarzmiona ;-DDDD

    OdpowiedzUsuń