niedziela, 24 czerwca 2012

Motywujące słowa po mojemu:)

Na Craft Artworku pojawił się nowy cykl wyzwań, które polegają na journalowaniu na tagach. Jako pierwszy temat to: motywujące słowo/słowa.
Spodobało mi się to wyzwanie i zrobiłam swojego taga.
Moje słowa motywujące mogą się wydać niezrozumiałe, ale w końcu miało być osobiście, a dla mnie to bardzo ważne słowa.







Przylgnij do poczucia "jestem", wyłączywszy wszystko inne.
Bądź cichy i obserwuj, jak to się przejawia w działaniu.
Nisargadatta Maharaj






Zielony to pola i łąki ciągnące się po horyzont, niebieski to niebo...A ja gdzieś pomiędzy:) Krajobraz, który kocham...
Już to chyba kiedyś pisałam...

Papapapaaaaaaaaaaaaa!!!!!!




14 komentarzy:

  1. ale śliczny ... i te kolorki no cudo ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny tag i cytat Kochana!
    Jak zwykle u Ciebie bardzo inspirująco :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny i cytat bardzo adekwatny

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny :) cytaty bardzo głębokie -pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze oryginalnie, jak zawsze w Twoim wyjątkowym, niepowtarzalnym stylu ;)) cytat jest moim zdaniem świetny i bardzo fajnie pasuje do tematu wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o herbacie zapomniałam napisać, a tu nowe cudo. TAG :)))
    I powiem Ci, że te słowa to jakbyś dla mnie. Będę na zlocie w motylowej bluzce, myślę sobie, że może i Dorcię można by przyciągnąć, co Wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dorcia już wie o zlocie i chyba też się pojawi:) Jesteśmy w kontakcie mailowym.

      Usuń
    2. napiszcie gdzie i kiedy a obiecuję,że sie postaram bo baaaaaaaaaaaardzo chce ....:)
      dorcia

      Usuń
    3. O! Cudownie!!! Bardzo, bardzo się cieszę :)***

      Usuń
  7. Świetne, żywe, wiosenne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pięknie... A na tej łące pod błękitnym niebem - to prawie nirwana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Medytująca postać świetna, kolory energetyczne,piękne słowa trudne do realizacji:)
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój styl- zdecydowanie rozpoznawalny(a to wielki sukces!!!) Piękna kolorystyka, ciekawa myśl!Cudo!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń