sobota, 23 czerwca 2012

O braku herbaty

Dzisiaj króciutko. Tylko dwa zdjęcia:) A rzecz jest o herbacie.
Zrobiłam pocztówkę na herbaciane wyzwanie na blogu Craft Artwork.
Przyznam, że długo nie miałam żadnego pomysłu na ten temat. W końcu przewertowałam gazety w poszukiwaniu jakiegoś fajnego kubasa (bo zdecydowanie wolę kubki od filiżanek) i znalazłam taką całkiem zgrabną i fotogeniczną filiżankę:) Jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma:D:D
No i wyszło tak żółto - zielono - złoto...



 Brak herbaty na stole to coś, 
co narusza porządek Wszechświata.
R. Kipling






Do tego wyszukałam odpowiedni cytat i w końcu mam tą swoją herbacianą wersję pocztówki:)

Pysznej herbaty życzę w przepysznym towarzystwie:D:D

19 komentarzy:

  1. piękna jest!!! a cytat znam i nawet kiedyś użyłam w twórczości papierowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super praca ach i te kolory robią wrażenie aż chce się pić herbatkę -pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudna ta pocztówka! Kolory pełne wiosny. A z czego Asiu są te dymki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Te dymki to złoty ogranicznik. Albo bardziej fachowo to się nazywa - farba konturowa Decorfin. Można kupić w sklepie plastycznym.

      Usuń
  4. cudna! i uwielbiam Twoje dymki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna praca i cuuuuny cytat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :) JAK herbatka z rumianku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka wyszła przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjątkowo mi się ta praca podoba!! i kolorystycznie i te spiralki i cytat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram:)całym kubeczkiem herbaty owocowej zresztą:)))
      dorcia

      Usuń
  9. Piękna praca, a z tekstem zgadzam się w 100% dla mnie dzień bez herbaty to dzień stracony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowne tło, nie wiem, czemu dopiero teraz zaczynam obserwację. Już od dawna chętnie tu zaglądam. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. herbata to dla mnie obowiązkowy punkt dnia, w pełni zgadzam się z tekstem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z cytatem w stu procentach:) Świetnie wyszła Ci ta pocztówka - szczególnie tło jest urzekające:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna! Konturówka świetnie całość "spina"
    Naprawdę, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. I wyszło cudnie i słonecznie:) A herbata to podstawa;)

    OdpowiedzUsuń