sobota, 29 marca 2014

Masz w kieszeni kredki kolorowe?

Pocięłam "Panią"....można by rzec, że popełniłam morderstwo papierowe.....:D:D
Na ostatnią prawie chwilę, bo cięcie "Pani" trwa do końca marca na blogu CollageCaffe.

Hmmmm..i przyznam, że obrazki niekoniecznie mnie interesowały. Jak zwykle wycięłam wszystkie możliwe teksty i...przystąpiłam do układania słów, ale...nie okazało się to łatwe. "Pani ma małą czcionkę i niewiele tekstów się do tego nadawało. Przez chwilę myślałam, że nie dam rady...Ale...ale...
Jyoti nie kapituluje tak szybko...;))))))








Dlaczego
Dzień i noc
w naszym życiu
się dzieje?
Nie wiem
Ale żeby życie było przepiękne
Zaopiekuj się nim
na świeżo
Masz w kieszeni 
kredki kolorowe?



 jest!
jest już na prostej...
Tajemnica
Tęcza
Tęsknota zza
granicy życia
Gubi się
pytanie za pytaniem
sensu się już
nie trzymam



 Od czego
zacząć?
Wiesz, że jest
tylko teraz?
Jedyny moment?
i znów
życie jest proste
a co najważniejsze -
dobrze się
czujesz








Migawka z placu zabaw...:)



Uściski, buziole i pozdrowienia ślę!!!!!!!!!:**
Za robotę trza się wziąć...;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo inspirujące zlepienie słów:)
    Przyjemnej robotki!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe :) a ta kobieta na pierwszy to Twoje dzieło? :D jak tak to pięknie rysujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ta kobieta nie jest niestety moim dziełem. To wszystko gazeta jest.

      Usuń
  3. Taaak, też taki bałagan na swoim biurku mam. Nazywam to, wtedy artystycznym bajzelem. Stylowe Kartki i wiadomo czyja to praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wpisy! Podziwiam Twoją inwencję twórczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze można u Ciebie rozkoszować umysł:)

    OdpowiedzUsuń