niedziela, 9 marca 2014

Z kredkowego rozpędu ...

...powstała jeszcze kartka. Taka wiosenna wyszła.
tym kredkowym stemplem ze Scrappo.
Kupiłam go daaaawno temu, użyłam po raz pierwszy.






















... A co po za tym?
...taaaaka właśnie leniwa niedziela...:))))))








Kot wygrzewał się (bo już właśnie zlazł :P) na parapecie, a ja piszę posta popijając kawę, będąc w szlafroku jeszcze...:)
Lubię takie leniwe dni... Chociaż czuję, jak słonko woła...chooooooodź na spacer...rusz się...:D :D


Buziaki:**

7 komentarzy:

  1. Kocisko piękne, krata piękna, no pięknie, pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne i takie wiosenne :-). Serduszka przeurocze! Jedno z moich marzeń wczoraj się spełniło i takie małe futrzaste szczęście tak jak Twoje duże futrzaste szczęście wyleguje się właśnie leniwie na kanapie :-))))
    Czy Twój kociak też większość czasu przesypia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) I gratuluję nowego domownika! Z niecierpliwością czekam w takim razie na kocie fotki!
      Mój Kocur śpi 3/4 doby mniej więcej, ale z tego co wiem to jest normą u futrzaków:))

      Usuń
    2. Ufff, bo już myślałam, że z moim jest coś nie tak :-). Kocie fotki będą na pewno, tylko czekam na natchnienie i sprzyjające okoliczności.

      Usuń
  3. Kartka świetna, a Pan Kot, przepiękny, zresztą od dawna jestem w Jego fanclubie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka!!! A kocisko senny jak i moje przy niedzieli. :-)

    OdpowiedzUsuń