poniedziałek, 16 marca 2015

O tworzeniu radosnym

Różowy poniedziałek otwiera kolejny tydzień życia ;))))))))))
Oby to był miły, przyjemny, radosny czas.........

Mandala 40cm x40cm


































"(...)
Być twórcą i tworzyć cokolwiek. Dość proste. Mamy przecież imię i nazwisko, którym możemy się pięknie przedstawić kaczce nad rzeką albo komarowi, i przestrzeń codziennej drogi do pracy i do domu Emotikon smile Mamy też relacje z ludźmi znanymi i mijanymi bezimiennie. Mamy przestrzeń przyrody, która maluje dla nas codziennie widowiska na niebie, wodzie, ziemi i w kosmosie, więc możemy tworzyć zachwyt tym, co jest dla nas za darmo.
Być twórcą to wrócić do swoich spraw i odkryć, jak miło jest troszczyć się o siebie, bez przywiązania co ludzie o nas powiedzą i co pomyślą o naszym arcydziele, które może być całkiem niedoskonałe Emotikon smile Bez cudzego "kocham cię", którym wysysamy komuś energię i czas, by troszczył się o nas, pocieszał i uszczęśliwiał, gdy czujemy pustkę i brak zainteresowania sobą podczas automatycznej reakcji na okoliczności życia Emotikon smile
Nabazgrałam kółeczka, pojechałam autobusem na przejażdżkę, nagotowałam zupy, zaśpiewałam coś pod nosem, zrobiłam gościowi z uśmiechem herbatę i kilka min, z których nie był zadowolony, zamiotłam podłogę, podskoczyłam sobie, bo nie sięgam do szafki, zapaliłam świeczki, machnęłam kilka razy nogą, zakręciłam pupą - stworzyłam sobie dobry dzień i dobry wieczór Emotikon smile
Radosnego tworzenia czegokolwiek. To upraszcza sam akt zabrania się do jakiegokolwiek dzieła Emotikon heart."

Agnieszka Róża Banasiak
Szkoła Mistrzostwa Życia




Taki dość długi cytat mi się trafił, ale nie dało się krócej. A bardzo mi się ten tekst podobał. Skopiowałam połowę... Całość można poczytać na fejsbuku - o tutaj. Jest tam o wiele więcej takich ciepłych radosnych tekstów. Autorka przywraca ludziom serca pracując z metodą Katie Byron - The Work. 
Stronę Agnieszki poza fejsbukiem można znaleźć  tutaj.


I ja zatem dołączam się do życzeń i radosnego tworzenia czegokolwiek życzę :**

1 komentarz:

  1. ... to, takie trochę rozgrzeszanie "nicnierobienia", że jednak coś ... podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń