czwartek, 28 kwietnia 2016

Słów parę

Mam taki nowy zestaw wykrojników w kształcie plastra miodu, który czekał na swoje wypróbowanie już prawie dwa miesiące. Wczoraj postanowiłam wreszcie to zrobić.
Nie wiedziałam co z tego wyjdzie, nie miałam planu. Dobrałam sobie jakieś stare, zalegające papiery i... wycinałam. A w trakcie narodził się pomysł.
Powstał mały (12cm x 12cm) albumik z paroma kolażowo - gazetowymi tekstami.
Albumik doskonale wpisał się w wyzwanie w Art - Piaskownicy - Komiks. Warunkiem są dymki zawierające wypowiedzi.
To się wypowiedziałam :)))))


















 ***
mam tu coś
to nie żadne cuda
rozejrzyj się
w samo południe
w blasku 
niczego

***
odkrywa
się przed nami
piękna tajemnica
mówiono o niej
że nie jest taka ładna
bezcenna umiejętność
bycia tu i teraz





***
podaruj sobie
talizman
życiowe przebudzenie
pozbaw się 
złudzeń co do
siebie

***
pozbaw się złudzeń
weź głęboki oddech
patrz tak
żeby patrzenie było
spokojne
budzi się wtedy
romans ze sobą




***
olśniło mnie
dopadło
taki moment
wiosna
trawa sama rośnie

***
siedzę
nie robię nic
niebo
nadchodzi




***
samotne
postrzeganie
świadomość własnego ciała
spacer
do magicznego świata
dzika słodycz

***
zaciekawić się sobą
znaleźć własną drogę
coś mi mówi, że
wygląda pięknie!












Dawno nie bawiłam się słowami...A tak na marginesie pociętą gazetą była kwietniowa"Uroda życia".
Miała sporo fajnych tekstów. Do pocięcia i wykorzystania oczywiście :)))
Przeczytałam może ze dwa teksty. Ale kiedyś pewnie całą bym połknęła... Cóż, jak wiecie sporo się zmieniło w moim postrzeganiu świata, ale... nie będę się przecież w kółko powtarzać.
Dużo dobrej energii ślę :** Ku Wam, Kochani :**

6 komentarzy:

  1. Jak zawsze dużo pozytywnej energii. Fajny wykrojnik. Ostatnio też wciskam gdzie się da plaster miodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i bardzo pomysłowy albumik :) Dzięki za zgłoszenie pracy na wyzwanie AP.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowym albumik, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię takie zabawy choć u mnie mają one formę ramek cytatów :) - pomysł ekstra ... i wielki plus za recykling tekstu :)

    OdpowiedzUsuń