wtorek, 14 lutego 2017

Co daje ci radość

Jeszcze jedną karteczkę mam do pokazania.
Powstała na zleconko dla nieznanej mi świeżo upieczonej osiemnastolatki.
Kartka jest duża, w formacie A5.
No i doskonale wpisuje się w czasowe wyzwanie#94 na blogu 123scrapujTy.
W końcu osiemnaste (lub którekolwiek) urodziny jak najbardziej wiąże się z upływem czasu :)
Oto karteczka:




 Szczęścia 
na co dzień

18
Wyobraź sobie
że wszystko jest
możliwe
























Pasja to energia.
Poczuj moc, która przychodzi,
gdy skupiasz się na tym,
co daje ci radość.

Oprah Winfrey




Mam nadzieję, że karteczka spodoba się solenizantce :)
A w następnej kolejności... mam badylki! Już pomalowałam. Teraz tylko parę fotek i będzie badylkowa fotorelacja :))))))))
Ale to już raczej jutro je pokażę.
Słoneczka życzę :) U mnie świeci!

1 komentarz:

  1. U Ciebie jak zwykle cudowności:) Piękna i bardzo pomysłowa kartka!
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń