poniedziałek, 13 lutego 2017

Pomimo wszelkich wad

Karteczkę na początek tygodnia serwuję.
Jedną :)
Powstała do karteczkowego wyzwania w Kartkowym ABC: C jak Czaroit.
...czyli z użyciem kolorów czaroitowych - fioletowo liliowych.




Światła i uśmiechu 























Pomimo wszelkich swoich wad, w tej właśnie chwili nosisz w sobie 
coś nieskazitelnie czystego - i tylko ty możesz to dostrzec.
Otwórz zatem oczy i patrz.

Sam Harris




Mam jeszcze jedną karteczkę do pokazania, która powstała przed tą dzisiejszą, ale pokazuję w tej kolejności, bo wyzwanie czaroitowe jest akurat do dzisiaj. 
Zaczęłam karteczkowo, za mandale się nie zabierałam póki co. Kuszą mnie badylki, które zebrałam w czasie swojej ostatniej wyprawy... Nie wiem, gdzie pokieruje mnie natchnienie...A przecież jest jeszcze cała masa wyzwań...
Tymczasem tulam cieplutko Kochani :**

1 komentarz:

  1. Jest fantastyczna. Pomysłowa, oryginalna, podsumowując podoba mi się bardzo :). Pozdrawiam z gór tonących w śniegu i słońcu.

    OdpowiedzUsuń