poniedziałek, 20 lutego 2017

Nagi krajobraz bez obietnic

Pędzelkowe Love 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Co prawda bywało, że lepsze robiłam, ale te dzisiejsze też lubię.
( Te serduszka to moje właśnie całkiem nowe odkrycie w blogerze!!! Było już od dawna na pewno... Ale mój refleks już wiekowy raczej jest 😊😊😊 
Ooo... to uprzedzam - teraz będę szaleć z tymi ikonkami...)

No dobra. To wrzucam fotki.
...które ledwo ledwo zdążyłam zrobić, bo bateria w aparacie była już wyczerpana prawie...











 znasz
pytanie:
KIM JESTEM?
nagi
krajobraz
bez obietnic
który
porusza do szpiku
kości



wiem
jak bardzo
gwiezdna
tęsknota
naznacza życie
ale wiem też
jak
działa
uśmiech
prosty w użyciu 



 nie możesz
zatrzymać
kartek z kalendarza
ale
możesz
rozwijać w sobie odwagę
żeby
wyjść poza granice
czasu





















♡♡♡



No. To taki kolorowy początek tygodnia mi się wykreował :)
I niechaj taki kolorowy tydzień nam się wykreuje :))))))
⬹⧬⧭🔝⥟⧪⥺ꜜ🔻🔺 :)))))))

1 komentarz: