wtorek, 29 maja 2018

Ze starych, wymarłych plemion...

Naszyjnik numer 14 :)
Afryka dzika... dawno odkryta...chałupy wolcome to...nanananananaaaaaaaaaaaaa!.......:)))))))))
Tak to Zbigniew Wodecki niegdyś zaśpiewał :)
A naszyjnik powstał w kolorach kojarzących mi się z Afryką właśnie!
W ogóle w takich kolorach się nie ubieram, więc nie wiem dla kogo powstał?...
Nie miałam żadnej odpowiedniej koszulki, do której mogłabym go dopasować...
Jedyna, która by pasowała pochodzi z garderoby mojej córki, ale niestety akurat wrzuciłam ją do prania... Koszulkę, nie córkę ;))))))))))))
...(Córka by się do pralki nie dała wrzucić ;DDD)



















WYJDŹ NAPRZECIW
Jeżeli pochodzisz ze starych,
Dawno wymarłych plemion,
Jeśli nie znasz języka
Ani sposobu,
Jak można to udowodnić,
Popatrz w niebo,
Nad którym zawisł jastrząb w południe,
Podnieś ziarenko piasku,
Źdźbło trawy, gałązkę jałowca,
Stań nad wodą,
W której mija twoje odbicie,
Wyjdź naprzeciw wieczoru.

Jak jasno
Pulsuje ta ciemność.


Erwin Kruk

(dzięki Alinko Frey :))



Jak widać, wciąż "naszyjnikuję"... Chodzą za mną też teksty gazetowe, może więc coś?...
Bloga jednak nie zamykam. Lubię go. Myślałam o zmianach, ale jeszcze nie ogarniam w jakim kierunku. Pociąga mnie pisanie, ale żeby pisać, trzeba to umieć robić ciekawie. Akurat w tym wypadku jestem bardzo samokrytyczna. A nie jestem niestety Edwardem Stachurą, ani Anną Janko, ani Murakami, ani ani... ;)
Umiem mandale tworzyć. O... Ale ileż można...:)
Pozdrawiam słonecznie Kochani :**

2 komentarze:

  1. Zanim przeczytałam tekst, zobaczyłam zdjęcie naszyjnika i skojarzył mi się od razu właśnie z Afryką :).
    Rozterki związane z blogiem rozumiem, bo sama to ostatnio przeżywam - i szkoda mi, i pomysły jakieś nowe mam, i coś się jednak wypaliło... Ale ja już dwa razy likwidowałam blog, teraz mam trzeci i wiem, że trzeba po prostu zrobić przerwę. bo potem się jednak tęskni :). Pisać też lubię, mam lekkie pióro, chodzą za mną eseje, felietony... czasem mnie kusi, żeby zacząć na blogu, ale nie mam jeszcze pełnej wizji w jakim kierunku miałoby to wszystko pójść :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zainteresowanie :)))) No tak się miotałam ostatnio sama ze sobą co dalej zrobić z tym całym blogowaniem, ale w końcu odpuściłam. Póki co, ciągle coś tam tworzę, więc wrzucam tutaj. Po to był ten blog. Z początku miał być scrapbookingowy, a skończyło się na mandali. Naszyjniki to też mandale, tylko z koralików :)
      Co do pisania, to miewam swoje przemyślenia, ale jeszcze mi się nic w tym kierunku nie wyklarowało, więc nie wiem. Co do technik tworzenia to niekoniecznie wydaje mi sie interesujące, zeby to opisywać. Jakieś takie przyziemne,hihihi...
      Z drugiej strony pełno w internecie tekstów filozoficzno duchowej natury, ze już sama nie wiem... Prywatnie zbyt dużo nie chcę ujawniać...
      Nadal zostaję w tym samym punkcie.
      I bardzo mi miło, ze tu zaglądasz! Dziękuję! Dziękuję za dialog również! :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń