czwartek, 15 listopada 2018

Daj mi wszystko, czym jesteś...

Heloooł :)
Po niedługiej przerwie oto jestem.
Przedstawiam mandalę 80cm x 80cm
Mix szarości i brązów.
Z piórami.




























Przyjdź i daj mi wszystko, czym jesteś.
Nie boję się twojej siły i ciemności,
twojego lęku i bólu.

Daj mi swoje łzy.
Będą moimi pędzącymi rzekami i ryczącymi oceanami.

Daj mi swoją wściekłość.
Wybuchnie w moich roztopionych wulkanach i grzmotach.

Daj mi swojego zmęczonego ducha.
Położę go, by odpoczął na moich miękkich łąkach.

Daj mi swoje nadzieje i marzenia.
Posadzę na niebie pole słoneczników i łuków tęczowych.

Nie jesteś dla mnie za bardzo.
Moje ramiona i serce witają twoją prawdziwą pełnię.
W moim świecie jest miejsce dla wszystkiego,
Wszystkiego czym jesteś.

Będę cię kołysała w gałęziach moich pradawnych sekwoi
i dolinach moich łagodnych wzgórz.
Moje miękkie wiatry będą śpiewać ci kołysanki
i uspokoją twoje obciążone serce.

Uwolnij swój głęboki ból.
Nie jesteś sam i nigdy nie byłeś sam."

Linda Reuther
(z fejsbukowej stronki Dzika Kobieta :))



Myślę, że w najbliższym czasie nie będzie jakichś dłuższych przerw na blogu. Mam parę rzeczy do zrobienia, a i czasu powinnam mieć nieco więcej, więc do zobaczenia niebawem!
Usciski :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz