czwartek, 18 lipca 2019

Przejrzysty jak przestrzeń...

Dzień dobry świecie!
Po raz pierwszy prezentuję połączenie monotypii z piórami.
Biel i czerń.
Graficznie troszkę.

60cm x 50cm

Niby biel i czerń, ale na zdjęciach kolory odbiegają od rzeczywistości...
Na żywo prezentuje się znacznie lepiej.
Kombinowałam w programie picassa, żeby zbliżyć kolory do tych w realu, ale marnie mi to wyszło.





























Jak można zrozumieć swoje prawdziwe "ja?" Czym jesteś? Czy wiesz? 

Umysł "nie wiem" odetnie całe myślenie i zniknie wtedy "tylko - moja - własna - sytuacja", "tylko - moje - własne - warunki", "tylko - moje - własne - poglądy". Pojawią się właściwe sytuacje, właściwe warunki, właściwe poglądy. To bardzo proste. Pewien wielki nauczyciel powiedział: "Sam możesz się przekonać, czy woda jest ciepła, czy zimna." Zrozumienie swojego prawdziwego "ja" to nic specjalnego.
Mam nadzieję, że będziesz szedł tylko prosto "nie wiem", utrzymasz umysł przejrzysty jak przestrzeń, osiągniesz oświecenie i wybawisz wszystkie istoty od cierpienia.


Mistrz Zen Seung Sahn.




Nie wiem, kiedy znów się pojawię na blogu. Nie wiem :)))))
Ściskam słonecznie Kochani, Ci którzy tu jeszcze zaglądacie... :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz