wtorek, 21 stycznia 2020

Zapomnieć wszystko

Miała być teraz książka, ale nastąpiła mała zmiana planów i książka będzie później.
Dziś mój kolejny eksperyment.
Recykling starych dżinsów. W połączeniu z szydełkiem.
Taki asymetryczny, kolorowy pas, dodatek do stroju.
Do spodni, legginsów i spódnic. Dla odważnych może być bez spodniej garderoby...:))))))))))))))))))
Praca była przyjemna, ale myślę, że jeden taki egzemplarz mi wystarczy.
Prezentuje się tak:







































ZAPOMNIJ
Zapomnij wszystko Kochana, Kochany,
Nie próbuj niczego pamiętać, zatrzymać, wiedzieć.
Kiedy zapominasz otwierasz się na Wszystko...
Stajesz u progu Tego, czego nie sposób zapomnieć.

Nie martw się niczym Kochana, Kochany.
Twoja tęsknota za Prawdą wprowadza w ruch Cały Wszechświat.
Nie zakrywaj jej lękiem, ani skrępowaniem,
ponieważ jest szlachetna i piękna.

Otwórz szeroko ramiona Kochana, Kochany.
Wtedy Cisza porwie Cię jak najwspanialsza kochanka.
Poddaj swe ciało i umysł Jej Nieskończoności i Światłu.

Nie pytaj mnie już jak.
Po prostu zapomnij.
Czekam na Ciebie.


Nitya



Ach! Naprodukuję tyle tych tworów, że zabraknie mi dni do ich noszenia ;))))))))))))))))))))
No, może i czasem trafi coś w świat, ale rzadko tak się zdarza. A ja nie potrafię przestać tworzyć, dziergać czy malować... Tylko to umiem robić... Czasem myślę, że żyję w świecie fantazji i że świat wcale tego nie potrzebuje, a ja marnuję czas...Ale znowuż wszystko inne jest mi takie obce!
Och, odkryłam się troszkę.
Ściskam cieplutko! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz