wtorek, 2 maja 2023

Kiedy słyszysz, jak mówi "chodź"...

I znowu sobie poszyłam.
Czarownicująca suknia na eventy artystyczne i sesje foto, a i żeby sobie ubarwić życie...
W miłości i zachwycie!...
Nie zdążyłam jej podprasować, zanim zrobiłam zdjęcia, bo jak zwykle w gorącej wodzie kąpana jestem 😁😁😁

Całość w pełni z recyklingu.
Zdjęć dużo, z domu i w plenerze.
Dziękuję kochanej Ł. i kochanej cioteczce T. za zdjęcia w plenerze 💓
































































Przestań myśleć
dokąd cię woła,
kiedy słyszysz,
jak mówi:
"chodź".

***
Prawie nic nie wiem,
co zdarzy się
w przyszłości
ale zobaczyłem
jej piękno
i sens.

A. de Mello




Wciąga szycie, wciąga... Kurcze, moje wszystkie sensy to tworzenie jest ;))) 
Piękna i zachwytu życzę:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz