poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Na ostatnią chwilę

Zdążyłam! Miałam dwa tygodnie, żeby zrobić zakładki. Najpierw nie miałam pomysłu, a potem czasu. Wczoraj w końcu się zmobilizowałam i coś tam zmajstrowałam.
Aha, zakładki na wyzwanie Craft Atwork mają być.
To moje kreacje:







A na Skrapujących Polkach też już dziś ostatni dzień wyzwania na turkusową kartkę.
No i też ledwo zdążyłam. Właściwie to na zdjęciu bardziej mi wygląda na niebieski, a nie na turkus, ale napisali turkus, to zrobiłam turkus.
Kartka na kolana nie powala, ale co tam! Wyszła , jak wyszła.
Oto i ona:





Kociego wyzwania nie było, ale kocie zdjęcie jest...Miau!

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne, piękne, cudowne!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne..zwłaszcza pierwsza:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki i super cytaty na nich. Muszę kiedyś przyjechać i przejrzeć dusze Twoich pokoi ;) Oczywiście zapraszam też do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakładeczki, piękny odcień turkusu, a kotek śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pani zrobiła piękne zakładki =) A kicia jak zwykle śliczna,w końcu ma spokój na już niecałe dwa tygodnie :) Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie kolorowy zakładki!
    Świetne cytaty :).

    Urocza kartka.
    A futrzak jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne zakładki! moja Droga, mam wrażenie, że coraz bardziej rozkwitasz ;) piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten turkus jest urzekający! A na jednej z zakładek widzę swój ulubiony cytat o książkach:) Kot prezentuje się niezwykle dostojnie;) PS. Bardzo dziękuję za miłe powitanie:)

    OdpowiedzUsuń