środa, 24 października 2012

Wieczorem, czyli rzecz o samotności

oraz o mojej głupocie...:)
I po kolei wyjaśniam:
Wieczorem to temat wyzwania na blogu UHK Gallery - inspiracje.
O samotności traktuje cytat H. Murakamiego, a głupota dotyczy...wycinania literek...
Otóż zabrakło mi tuszu w drukarce i nie chciało mi się iść do sklepu, chociaż mam dosyć blisko. I w ten oto sposób spędziłam ponad dwie godziny wycinając z gazet literki...
Sto razy mniej czasu bu mi to zajęło, gdybym jednak wybrała się po tusz...:)
Taki tam kolażyk:))...
20cm x 20cm.







 Samotność przypomina uczucie, które ci towarzyszy, kiedy w deszczowy wieczór stajesz przy ujściu ogromnej rzeki i patrzysz, jak wpada do morza.
Haruki Murakami











Z efektem łomograficznym...




Użyłam kolejnego z zestawu Drychowych stempelków, jakie posiadam - Oliwię. I moim zdaniem to autoportret Dryszki:DD Przepiękny!!!!!!
Po raz pierwszy malowałam na zagruntowanym na czarno tle. I pewnie nie ostatni. Kolory wydają się być bardziej wyraziste.


Uściski cieplutkie posyłam!!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. pięknie ci to wyszło, i rzeczywiście kolory na czarnym tle wyglądają zupełnie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pisałam na fb - już ktoś mowił, że wyglądam jak Irma, więc boję się, kiedy dojdzie do Marcela :D

    BOSKA praca, jestem dumna, że znalazł się tam stempel 3rd Eye :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję! Czuję rumieniec na policzkach..

      Usuń
  3. To idealne miejsce dla tego stempla. Piękne kolory, niesamowity klimat, jestem zachwycona tą pracą. Oczu nie mogę od niej oderwać, a tu na zajęcia na 16:45 muszę skończyć czytać "Tworki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna praca, samotność z niebieskim mi się też niesamowicie kojarzy, no i Murakami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda, wycinane literki dodają mu elegancji

    OdpowiedzUsuń
  6. aj tam, wydrukować literki każdy sobie może, ale wtedy nie byłoby takiego efektu :P mnie się właśnie to bardzo podoba, że nie idziesz na łatwiznę i wycinasz pracowicie, widać na pracy te godziny spędzone nad dopieszczeniem kolażyku... ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu tam zaraz głupota? KREATYWNOŚĆ, z gazety każda literka całkiem inna, na innym tle, faktura papieru gazetowego też całkiem inna niż tego z drukarki, dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta Dryszka ;)
    bardzo ładna praca, bliska mi teraz... I cytat piękny

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm.. jest piękny... ale smutny bardzo...

    OdpowiedzUsuń